måndag 29 december 2014

LEK I PS

9:ZERO:7 FatBike

3 kommentarer:

  1. Den cykeln är såå snygg med dom hjulen.
    Snyggt med dom svartröda flaskorna, dom gör sig bra med sadelstolpsklämman.
    Med den svarta sadeln utan väska som du hade tidigare, och utan skärm, så är det nog den snyggaste fatbiken jag sett.

    SvaraRadera
  2. Tackar för den kommentaren!

    Denna bild har jag fotat på en träningsrunda och då följer alltid sadelväskan med, gillar inte att gå någon mil för att komma hem.
    Jag har sökt sadel i ett år och inte hittat någon sadel som är skönare än den som sitter på denna FatBike.
    Tyvärr har vi slasigt väder snart under hela vinterhalvåret så skärmarna åker av och på hela tiden.

    Vid tillfälle får jag väl fixa lite produktbilder på mina FatBiks som börjar vara fyra stycken.

    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  3. Hittar man en skön sadel ska man ha den på favoritcykeln, och jag har alltid sadelväska med verktyg, slang + laglappar och ibland även skärmar på mina fatbikes. Men jag har bara 2 st än, och ingen av dom är lika fin som dina 907or :)

    SvaraRadera